onsdag 6 januari 2010

tårar rinner

ligger här i soffan och tänker på min älskade lilla plutt. han är så underbar. riktigt gosunge har han varit idag. massa kramar och mys har de varit. var även ute en sväng i snön.

sitter och tänker på att jag vill att han ska bli frisk, vad ska jag göra om dom inte hittar något på han i skene. bara ge upp?

hans knölar/kulor på halsen vet ju att de är körtlen. men dom har han haft i över 1år. första hitta jag när han var 6månader, och det är från halsen ner på nyckelbenen. man kan se dom genom huden, är så äckliga. och så mycket. de är ändå tecken på att de är något som kroppen kämpar imot.

jag är så extremt lessen och orolig över han. idag hade han feber, vet inte hur mycket men kände att han var varm. sovit mycket. gick upp vi 9 kanske. sov middag mellan 12-14. sen la han sej för natten 17.30. och sover sen hela natten. oftast. kan vakna och hosta. men somnar om. ibland då hosta så han kräks.


jag får busa riktigt mycket med han imon och se om han blir andfådd igen.


var bara tvungen att skriva lite

2 kommentarer:

Malin sa...

stackars liten.. körtelfeber kanske ?? kan ju sitta i jätte längen och man blir ju jätte trött utav det!! kolla upp det med :) bättre du kollar för mkt, ibland undrar man vad sjukvården är till för!! kram kram

Karin sa...

ja jag ska ringa ÖNH och prata med dom. se vad dom säger. ev får jag nog skriva en egen remiss dit. ja jag är så trött på sjukvården. eftersom de inte är något fel på han enligt dom. och har han ingen feber så är han inte sjuk. men är man allergisk så får man ju inte feber. =P jaja vi får se. får väl kämpa vidare.