tisdag 5 januari 2010

åter igen på vårdcentralen

ja jag var tvungen att ringa om att lukas blev anfådd och att han inte orkar vara vaken mer än 3 timmar typ. jo han klarar mer. men är olika hur mycket han busar. som hos lina och sebbe så var han ju jätte trött efter 1-2 timmar där.


och hon sa att jag ska absolut ta min oro på allvar, är jag som är med han och känner han. och att det inte är normalt för ett så litet barn att inte orka.

så fick en tid 15.30

och som vanligt är det inget fel. han är frisk. en liten virusinfetion eller nått. tog blodprov och allt var normalt.
ja jag ska sluta ringa och oro mej. när han inte kan andas eller håller på och dör kanske jag ska ringa. står ju bara och stampar på samma ställe.

alla dom här månaderna som jag har ringt, besökt vc, och varit på akuten ett par gånger. ger ju nada

så hoppas verkligen att dom i skene hittar eller gör en grundlig undersökning. för de är ju ändå jag som tar hand om han på nätterna och ser hur han förändras. det är inte roligt att behöva genom gå något sådant här.

visst han ser inte sjuk ut. han har energi så det räcker. men den tar slut så fort eller hur man ska förklara. orkar inte lika länge.


jaja och det gör inte jag heller.

Inga kommentarer: