torsdag 28 januari 2010

läkarbesök

idag har vi varit hos läkaren för de med gluten. och han trodde mycket väl att de kunde vara de. smal men inte undernärd. och stor mage. vägde 10,7kg

så imon ska vi till skene för blodprov. läkaren ringer mej sen när han fått svaret

prata även om min mage. och kan säga med 99% att jag har ibs. så ska boka en tid sen och få lite råd. har ju misstänkt de i något år. men efter magsjukan så är de katastrof. tänkte på att jag oxå kan vara intolerant mot något. så ska testa att dricka ett stort glas mjölk och blir jag lös eller hård så är jag också intolerant hoppas inte de. men man vet aldrig

finns ju tyvärr inge botemedel men me kost och rådgivning så kan de bli bättre iaf


sen var vi på dagis och hälsade på. hämtade han grejor och tjötade lite =)

Inga kommentarer: