fredag 22 januari 2010

frisk?

inatt så kräktes jag med ca 2 timmars mellanrum. så hann slumra till en stund innan de var dags igen. sen så gjorde jag vätskersättning. me vatten, salt och socker.+ apelsinsaft. och slutade kräkas ganska omgående. så de har jag druckit idag och cola. sen lite mat och smörgås

så glad att de gick över så fort, har gått ner 2 kilo =/ väger nu 48kg. så inge bra. vill gärna äta, men tar de väldigt lugnt. är ju ganska öm i magen.

och min kära älskling tog ledigt idag. =) hade inte klarat av att ta hand om lukas.

lukas var mer eller mindre vaken hela natten. var som jag sov lite och sen vakna. hostade så han kräktes.

så vi 5 gick han och martin upp. martin åkte iväg vi 6. till jobbet och handlade lite på vägen hem. jag och lukas låg nere i soffan och kolla på vakna me the voice sen. och så märkte jag att lukas lutade sej mot mej, då hade han somnat. lilla plutt var trött. så han sov i några timmar.


sen var de min tur. vet inte när jag somna. men har sovit i måånga timmar.

och nu ikväll gjorde martin lite mat. och vi 3 har myst i soffan me godis, mat och film.

Inga kommentarer: