torsdag 21 januari 2010

magsjuka + barn= inte roligt

tror jag har magsjuka. men vet inte. känns inte riktigt som d. men drar slutsatsen ändå.

har haft enorma magkip och sprungit på toa 3ggr varje timme. och nygligen så kräktes jag. och lukas har inte tyckt att mamma har varit rolig ikväll. då jag typ bara har legat i soffan och legat stilla. inga hastiga rörelser då blir jag svimfärdig

så lukas hoppa upp i soffan och så kollade vi på tv. jag låg ner och han satt upp så kliade han på ryggen och i håret. vet att han älskar de =) somnar ju nästan sittandes-

martin kom hem för inte så länge sedan. jobbigt att må ur dåligt och samtidigt ta hand om lukas. så hoppas verkligen att jag mår bättre imon. känns ganska lönlöst att äta. försökte äta en banan men åkte upp rätt snart


och på lördag ska vi på kalas. martin och jimmie ska stå vid/bakom fiskedammen =)
får väl se hur mycket lukas orkar.

nu ska jag kolla ice road truckers och vila. natti

Inga kommentarer: