fredag 29 januari 2010

fullt upp

ja idag har de varit full rulle. och ska snart försöka sova. bredbandet kommer inte igång förän om 7 dagar =/ uuu hur ska detta gå

så imon blir de mycket bärande. men har pajjat höften, ryggen eller nåt, har jätte svårt för att gå. är ju kanon ju =P bara att ignorera och se glad ut


jo både jag och lukas fick så mycket beröm idag. lukas för att han är sådan fin go grabb och jag för att jag är bra mamma. =) var när vi tog blodprov. för gluten de ska ju igentligen tas i armvecket men de är han för liten för så dom skulle fylla ett litet rör me blod från hans finger. och gick hur fint som helst. satt där medans hon pressa ut massa blod. tog ju ett tag. så jag fick även beröm för att jag är så lugn och bra mamma=) goa dom va. =) prata me en av sköterna ett bra tag efteråt och hon log så och berömde lukas. han satte sej på golvet me en bil och lekte medans jag prata.

sen gick vi och fika. gör vi alltid efteråt för att han varit så duktig. =)

så hoppas på svar. och att de visar något.

men nu ska (måste) jag försöka sova. även om jag är pigg. lång dag imon

Inga kommentarer: