måndag 18 januari 2010

åh snart ska jag lägga mej och försöka sova lite.

lukas är så redig. innan idag tjata han om att han ville ha välling, så jag gjorde välling och medans jag gjorde de hämta han nappen och snuttisen. sen satte han sej i trappan och väntade. då var han trött och ville sova =)


och han hjälper till att duka. han tycker det är så roligt. han dukar fram, glas, bestick, tallrikar och allt han orkar bära. ser skitglad ut =)


ikväll hade jag riktigt roligt. hehe lina är lite annorlunda. så roligt att vara med henne. får alltid ett eller flera skratt me henne.

jag tog i lite extra på träningen, känner mej som hulken så stel över axlarna och skulderbladen. så får se om jag får någon träningsvärk. la ändå på 5-20kg beroende vilken maskin. ja nästa pass blir på onsdag. =)

Inga kommentarer: