torsdag 26 mars 2009

torsdag

veckorna bara springer iväg ju. idag har jag och martin varit ihop i 2år. =)

jag har varit uppe sen 3 kanske. somna vi 10 igår kväll. och vakna och kunde inte släppa all disk och tvätt. så pallade mej upp och började diska och städa. sen ner till tvätten. så får väl se när jag somnar idag. =P


snart ska jag och lukas iväg till läkaren, kolla huvudet och knölarna. han är ju inte världens lättaste att känna på numera. viftar bort mina händer. men lyckades känna 2st knölar iaf. så lukas kommer nog bli ganska sur när läkaren ska känna på honom. =P

nu sitter han här på golvet och leker. börjar mer och mer leka själv. efter ha varit väldigt mammig. bara va i mitt knä osv. har en papplåda me alla hans leksaker på golvet i hans rum. har som rutin att plocka upp hans leksaker varje kväll. men börjar kännas rätt meningslöst då han drar ur det mesta. men kanske det han tycker är roligt. =) sötnos

igår var han så duktig. han ställde sej upp utan att ta tag i något + att han försökte ta ett steg. men var lite för vingligt. så han satte sej på lilla rumpan igen =P ser varje dag nya saker han lär sej. sötnos. det går för fort.

1 kommentar:

Malin sa...

oj du är morgonpigg :D

lycka till hos läkaren!!!