torsdag 12 mars 2009

nu är bilen lämnad på service, är lite annat som ska fixas på den. hoppas det blir bra iallafall. kan ju inte bli sämre iallafall. =) nu lämna vi den till Bilisten här i fritsla. mycket trevliga.

nu till något äckligt, lukas gör alltid det stora behovet på morgonen, och idag var det svart/grått
och jag har pratat me min bvc sköterska innan om hans bajs, för det har mesta dels varit grönt och har då undrat varför. men sen vi bytte tillbaka till majs och vete har det blivit bra. och hon sa då att så längde det inte är svart behöver du oroa dej. och nu då så tänkte jag att jag ringer och kollar. han mår ju bra för övrigt. och hon fråga vad han har ätit. och så fråga hon om blåbär. ja visst han fick ju blåbär och gröt igår. hade jag helt glömt bort. men trodde ju inte det skulle bli så svart/grått av det. man lär sej något nytt varje dag.


nu sover lillplutten. tror jag får ta och byta en storlek i blöjor till mindre. för han "läcker" utanför när han gör det stora behovet. och kalsonger till han finns inte. finns från 86 och det är alldeles för stort. eftersom byxor i stl74/80 åker av han.


ja snart är det helg, ska bli skönt. och ska ju även ha 2st kalas för Älsklingen som fyller hela 25år. Tänk va tiden går fort. titta bara på lilleman. 9månader redan.

Inga kommentarer: