fredag 13 mars 2009

så trött

jag och lukas har varit på öppna förskolan idag, gjorde ett hand och fotavtryck. och busat och dansat. sen gick vi en sväng, kollade in det nya cafét va mysigt det var. och lukas har sovit sen vi kom hem, det var väl lite efter 1, så idag har han inte ätit mycket. får väl se hur länge "sovperioden" håller i sej. kollat till han ett par gånger så han lever, eftersom jag inte är van att han sover så här mycket. =P


martin kommer väl hem snart. skulle göra något me jobbet. sen ska vi städa, slänga skräp och hålla på. för imon fyller han 25år. så då kommer martins släkt på besök. och senare kommer jenny och jimmy och alexander förmodar jag. lite tråkigt att det inte kommer fler, martin har bjudit en del. men verkar inte som dom vill eller kan. ja vet inte. så dom ska nog dricka lite och sedan ut på krogen eller något.

sen har vi en väldigt irriterande katt, hon har börjat löpa. inte nog med det så har det varit 3st han katter utanför idag. måste F*N ringa och beställa tid till sterilisering. vet att jag ringde en gång men då var det stängt, och sen har jag nog glömt av det. får skriva en stor lapp.

måste säga Grattis till Jenny. P till bebisen i magen, hoppas att allt går bra.

och så till rubriken. är så trött så jag känner mej full. vet ej varför. kanske lite sömn eller vädret. inte en aning. men trött är jag iaf.

Inga kommentarer: