tisdag 24 mars 2009

Elmia

Elmia närmar sej allt mer och mer. blir bara mer sugen ju mer jag kollar på gammla bilder. och kollar runt lite på http://www.custommotorshow.se/2009/index.php

Lukas kommer få vara hos farmor och Farfar under tiden vi är där. vet ju hur det var förra året då jag var gravid. var så mycket folk att man inte kunde röra sej. var total stopp mellan hallarna.

hoppas det blir fint väder. solsken kan man ju alltid hoppas på. =)



sen på fredag ska jag och martin gå ut och äta och kolla bio. mamma ska ha lukas under tiden. för den 26 har vi varit ihop i 2år. tänk va tiden går fort. helt sjukt. och i juni fyller lukas 1år

sen ska martin på klassfest på lördagen. så jag vet inte vad jag ska göra. hatar att vara själv på helgen. blir så depp då ju, eftersom det är inte så jätte många timmar man ser varann på dagarna.

jaja nu ska jag lägga lukas. och diska undan lite.

Inga kommentarer: