tisdag 3 mars 2009

kan inte sluta tänka

vi var ju på bvc för inte så länge sedan och då kände jag att lukas "skallben" håller på att växa över varann uppe på huvudet. är som en litet veck fast uppåt, och hon kände och sa att det måste vi hålla koll på. så blir det för mycket får vi träffa läkare. gör ju det annars vi 1års kontroll. men nu har jag börjat oroa mej för det istället. har inte känt på det sen vi var där. för jag vill inte. tycker det är jätte läskigt. så börjar man tänka det värsta och så är man hyper nervös. fattar inte varför man/jag är sådan. allt löser sej till slut. men vill ju inte att det ska hända min lilla plutt något

så är det någon som vet eller har erfarenhet om detta så får ni gärna skriva.

2 kommentarer:

Malin sa...

förstår att du är orolig.. som mamma oroar man sig för så mycket.. man älskar ju sina barn.. :) men det är säkert inget farligt, det är tur att de håller lite extra koll istället för att bara säga "men det är ingen fara".. hoppas d löser sig kram

Karin sa...

hehe ja alltid är det något. aldrig får man vara lugn =P ja vi ska dit nästa vecka. ska fråga lite om det då. ja löser sej gör det förr el senare =P kram