tisdag 10 november 2009

trilla i trappan med lukas

ja min värsta mardröm blev sann i morses, hade hämtat lukas i sängen och var på väg ner i trappan och så åker vi ner full fart i trappan. jsg kunde inte ställa mej upp och lukas låg kvar på golvet och skrek. ringde martin och berättade. jag hade total panik. han sa att han kommer hem.

lukas skulle ställa sej upp och hans ben kunde inte bära han. och jag tänkte det värsta. men sen så kunde han gå riktigt så han är helt ok.

medans min rygg och svanskota gör så för jävla ont. så martin åkte hem sen när han fick firmabilen. efter det hade hänt 1 timme eller så mådde jag så illa trodde jag skulle spy. så fort jag rör mej eller gör något så gör den så ont

så ingen träning denna veckan =( vill gärna träna men ändå inte göra något som kan göra det värre. kan ju tydligen ta ganska lång tid innan smärtan försvinner


så hoppas på det bästa

Inga kommentarer: