tisdag 10 november 2009

mår illa

min rygg är bättre men mår fortfarande illa. får se hur jag mår imon. ska iaf gå och lämna plutten på dagis


så idag har vi tagit det lugnt. lukas är en riktig mammagris. ska gärna vara så nära mej som möjligt. står jag och diskar så ska han sitta på mina fötter eller mellan fötterna. och som idag när jag har legat i soffan den större delen av dagen. så ska han sitta jämte eller helst på mej med lite täcke på sej. jätte gulligt. men kan bli för mycket ibland


raseriutbrotten har blivit många men väldigt korta. han börjar nog förstå att det inte är någon ide. och jag förklarar alltid varför osv. han lyssnar väldigt bra,


igår så handla vi lite. och lukas fick gå i affären. eller ja jag ville hålla hans hand. streta imot dom flesta gångerna men gav sej till slut. det första han gjorde var att hämta bullar/gifflar och slänga dom i vagnen. såg så sött ut. han visste att man skulle lägga det i vagnen med en gång. så överlag gick det bra för att vara första gången



sen var han ju hos mamma från lördag - söndag. gick hur bra som helst. så snäll, och skriker aldrig. så skönt att veta. vi var hos våra förra grannar (lina & Jimmy). åt god mat och drack. martin gick hem tidigare. malin och lars körde hem mej efter 3 någon gång

jag har ett problem, blir aldrig full. drack nog 1& 1 halv flaska vin. grogg. 3 smirnoff. kände mej inte berusad för 5 öre någon gång. men hade kul ändå. så dagen efter var ju hur bra som helst. ingen baksmälla eller huvudvärk =)

Inga kommentarer: