fredag 6 november 2009

en ny grå dag

idag ville jag vara hemma me plutten så ringde och sa att han inte kommer idag. än så länge så har han badat och busat. är ganska blött i badrummet =P

får se vad vi kan göra idag.

sen idag ska jag till sjukhuset har tid 15.40 så hade ju bestämt att martin skulle sluta tidigare så han kunde ta lukas. men idag så skulle dom iväg på något och vet inte när han kommer hem. typiskt. men har ringt mamma som ska komma och ta han den stunden.

förra gången jag var där så sov han hela tiden så då var det ju lugnt. men tror inte han gör det idag.


igår var det träning. alltid så extremt jobbigt. men märker verkligen att jag har blivit starkare. ingen direkt träningsvärk än iaf, kanske ta och öka vikterna på stången lite.

har märkt att jag har problem me knät, men tycker att det blivit bättre. sen har jag även märkt att på boxen när jag ska göra rundspark me vänster inifrån och ut så tar det typ stopp och så knäpper det till. får se om det går bort efter lite träning.

Inga kommentarer: