fredag 13 november 2009

dödens

jag är så trött och har ont i ryggen och huvudet. lukas vakna efter 12 och hosta tills han spydde ett par gånger. värmde vatten som jag blanda socker och lite citron i. men lik förbannat hosta han så mycket. så han fick vara med mej här nere, kollade tv också. klockan blev mer och mer. tills slut orka jag nog inte mer och bara somna. vet att sista gången jag kolla klockan var den efter 5. så lukas somna väl runt då.

och jag har legat och halvsovit. lukas har varit uppe och kastat ner massa grejor i trappan. såg även att han klättrade ner baklänges helt själv i trappan.


men har nu gjort ett försök me att få han att sova. och verkar funka. ligger där uppe och pratar. han var nog inte så utvilad heller. ingen energi. eller jo. men inte allas samma som vanligt

Inga kommentarer: