onsdag 18 november 2009

bättre dag

idag mår jag bättre. lukas hemma från dagis. inte för att jag tror att det är någon inflammation men får se imon

är ju så roligt väder ute. hade behövt gå och handla. men har ingen jätte lust

ändrade planer imon. lukas sove hos mamma från imon tills fredag. martin är ju ledig så har lite ärenden i stan att göra. + att vi ska handla lite mat. så vill inte ta med lukas till allt för stora folkmängder nu när han inte är vaccinerad. nästa vecka kan han vaccineras. fan vi är nog sist ute verkar det som. aja får hoppas att vi inte blir sjuka eftersom det har spridit sej väldigt fort nu det senaste.

imon så följer inte jag med och kollar på ishockey andreas skulle med iaf. =( så blir lite bodypump och sen ha tråkigt hemma. helt själv.


ikväll ska jag till anna på party hudvårdsprodukter med mary kay. ska bli roligt


så hoppas att tvätten och det är städat när jag kommer hem sen =P

2 kommentarer:

Malin sa...

du är inte ensam vi har inte hunnit vaccinera kevin heller.. det hann ta slut.. så vi får försöka på måndag.. :)

Karin sa...

tycker det är så konstigt. känns som alla andra har gjort de men inte jag och lukas. ska iaf ringa nästa vecka och kolla hur det står till. hoppas ni kan vaccinera er snart =)