torsdag 5 november 2009

ja så får det bli

vi har bestämt oss eller martin har och det blir flytt till dalsjöfors. tror jag kommer trivas väldigt bra. då har jag ju några jag kan umgås med. här har jag ju bara lina. men det blir ju inte så mycket mer än träningen och någon helg då och då. men hoppas vi kan träffas ändå sen

men martins mamma vill inte att vi flyttar det. var ju något jag redan visste. men nu skiter jag i det. hon undra om det inte fanns något närmare dom. men jag vill inte bo nära dom.

det är mitt och martins liv. åh är så arg över att hon ska lägga sej i vad vi än gör. hon tror att jag har typ tjötat hål i huvudet på martin för att få han att säga ja. men så är inte fallet. jag sa att du vet vad jag vill och sen så har han fått tänka helt själv. sen har vi suttit ner och lagt fram fördelar och nackdelar. och han sa att imon så kan du ringa och säga att vi tar lägenheten. var ju i förrgår då.

men orkar inte bry mej längre. men är rätt jobbigt att höra hennes kommentarer om allt. Allt. att nu ska det bli snö. kör försiktigt. ta på dej för det ska bli kallt. ha inte kläder och sånt i förrådet. har ni tagit fram vantar och mössor än? typ så är det om allt. jag vill att jag och martin ska få ett eget liv någon gång.

kanske bättre att flytta till thailand istället =)

Inga kommentarer: