lördag 21 november 2009

mycket gjort

ja idag så skulle jag och martin åka in ganska tidigt så vi skulle få allt gjort. vi vakna vi 8 eller nått kolla lite tv martin spela lite på datorn. sen så la vi oss och kolla tv och båda stensomna och vakna halv 12 igen. så fort iordning och in till stan och fixa alla papper. sen handla det viktigaste

sen hämta vi plutten han sov när vi kom men vakna efter en stund. allt hade gått jätte bra. tordags hade han ätit fläsk och bönor. sen fredagen kokt fisk och äggsås. hade ätit så redigt. och sovit till 8 ungefär

så underbart att höra. sen så fort vi kommer så gnäller han. han har börjat låta så ynkligt. jätte svårt att förklara. men hellre de än att han är arg och skriker.

så sen åkte vi till jenny och jimmy. gabriel är så söt så söt. men han var väldigt rädd för oss och lukas. medans lukas var så nyfiken och ville pilla och hålla på. så lite synd. men blir väl bättre. är ju inte så gammal. 5 månader. så vi kom väl hem lite efter 11

martin har somnat här jämte mej i soffan (snuttan med ligger mellan oss) och jag är superpigg som alltid. ligger och kollar lite tv. kanske ska ta och kolla klart snövit som jag somna ifrån inatt. blandar alltid ihop den me törnrosa. kanske bara är jag som gör de. =P


blev ingen bodypump igår men blev gymmet. prata lite me dom om ryggen och fick lite tips på vad jag skulle skippa just nu och så. så tränade ländryggen väldigt försiktigt igår och det känns bättre idag. så ska nog köra lättare vikter men fler repitioner ett tag iaf. skulle vilja gå till en massör men han sa att det inte är säkert att dom gör det nu när jag har skadat ryggen kan ju bli värre så får se. men som sagt tror iaf att jag ska träna men lite försiktigt


nu börjar en film The Promotion

Inga kommentarer: