torsdag 19 februari 2009

Utmanad

Jag har blivit utamanad av Malin

Regler:Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor. I slutet av inlägget skriver du 8 personer som du utmanar.

Då ska vi se här.

1. vill ha allt iordning, fint och städat innan jag går och lägger mej.

2. dammsuger oftast en el flera gånger om dagen. (har hallen lite dumt, måste gå igenom den för att komma till toa och man drar in massa sten och annat då)

3. Är väldigt ofta stressad över småsaker. kan vara allt möjligt

4. tjatar nästan dagligen på mannen i huset =) känner mej som en gnat kärring ibland =P

5. gillar inte att laga mat på dagen, tråkigt att laga själv tycker jag.

6.Älskar min son och sambo nått så enormt mycket. är mitt allt.

7. saknar min pappa så j*vla mycket. gråter några dagar i veckan, Älskar dej pappa så mycket. Livet är verkligen orättvist

8. Lyssnar på musik dagligen, Har alltid winamp igång =) Gör Dagen lite roligare



Jag Utmanar :

Min Bror
Anna
Ewa
Emelie
Johanna

Inga kommentarer: