måndag 23 februari 2009

slutet på en vanlig Måndag

ja idag har det varit lugn dag. lukas har sovit väldigt mycket idag. och som vanligt vill han inte äta mat. även om jag hade dessert på. vet inte om det kan vara att han måste sitta still, han blir rastlös. det var en tanke som slog mej, för han viftar, sparkar, pratar, skriker och pillar på allt, ska kolla på allt, så har ni något tips på att få han att äta. Give Me!!!



så jag gav upp och la han i sängen stensomna kl var nog vi 2 kanske, sen sov han till halv 5. och fick lite mat igen. sen kom martins föräldrar, lämna barnvagnen och jag ville lånad deras photo skrivare ska skriva ut lite kort på lilleman =)



sen har jag diskat och städat lite. och lukas fick välling för en stund sedan, åt upp och somna om. jag har då me sovit på eftermiddagen så får väl ta och se när jag somnar, är ju ganska trött.



jo var även och lämna några bullar hos magdalena fick ju låna hennes kavel. att vi inte har skaffat det än, (sjukt) =P



så det var väl lite av vad som hänt idag =)

Inga kommentarer: