fredag 13 februari 2009

aha den 13e

Nu vet jag varför jag har haft lite små otur idag. det är ju fredagen den 13e, hade jag inte alls tänkt på.

martin försov sej, och glömde plånboken, när han skulle åka hem och hämta plånboken, så var han tvungen att tanka. men sen kom han ju på att det kunde han ju inte, =) så det var precis att han kom hem, pricken över it, hade ju varit om han hade fått soppatorsk.

jag har inte haft sådan otur än iaf. bara lite smått som inte velat som jag velat. =P Lukas sover, skulle ge han middag men han klia sej i ögonen så, så jag gick och la han istället. har busat massor idag, nu älskar han att sitta i knät mot mej, och pilla på mitt halsband och i mitt ansikte, och hoppa, fast han gör det själv. och slåss me =) när han blir glad så viftar han med armarna så. sötnöt

Inga kommentarer: