onsdag 4 februari 2009

envisa ungj*vel

igr va vi hos fia och fika och kolla film och hade det mysigt. martin åkte och spela poker efter jobbet så han kom och hämta oss kl 9, och lukas var så arg. gick ju inte direkt att natta han där eftersom hon inte har någon säng. så han var rätt jobbig.


idag ska vi inte tala om, han är ju så jävla envis, han har inte sovit mycket idag. mestadels skrikit. krypit efter mej och varit jobbig. vet inte vad det är med han. om det är tänderna el om han har ont någon annan stans, inte en aning. men jobbig är han, och jag blir så stressad för jag vet inte vad jag ska göra. ska jag lägga han och låta han skrika sej till sömns, el ska jag gå runt och bära på han hela tiden, så jag har väl varit i mellan dom 2. burit han. släppt ner han och han har skrikit och krypit. försökt lägga han. osv. och håller tummarna nu om att han somnar. och sover mer än 5min. men snart kommer martin hem, min räddning =P då tar han över. och oftast sover ju lukas då. så får väl se hur det blir idag.

men har ändå fått gjort lite, skurat golv och dammsugit och allt annat tråkigt. ska bli så skönt me egen tvättmaskin och diskmaskin. ÄNTLIGEN =)

Inga kommentarer: