måndag 9 februari 2009

massor av snööö

så tråkigt att jag nu inte har köpt någon pulka till lukas. men jag tänkte att det var ingen ide, kommer ingen snö iaf. men nu är det massor med snö. tror jag ska köpa en kostar ju bara 149kr, får be martin göra det efter jobbet.

är så jävla trött. lukas vakna vi 1 inatt och var vaken till 4a. sen somna han. men jag somna inte förän halv 6 kanske. och han vakna vi 7 igen, så jag kommer väl somna tidigt idag. han har vaknat mer på nätterna/tidig morgon nu det senaste. vet ej varför. och tanden har inte kommit upp än, men nu syns den så tydligt. han är fortfarande inte bra i magen. får se om han blir bättre snart

neh nu ska jag busa me skitungen som drar ner alla våra skor. oftast drar han ner sina egna, gillar dom väldigt mycket =P

Inga kommentarer: