lördag 14 februari 2009

kvällen är kommen

nu har vi kommit hem, jag fiick en creative zen av martin, var helt paff, men har ju önskat mej något sådant, som jag kan ha när jag går ut och går och så vidare, har kollat länge och inte vetat vad jag vill haft. men nu fick jag denna, mycket att lära sej, men skit bra. tack så mycket älskling





martin har fått en snusdosa från slimcase.se .tror jag det var. (skrev Min Älskling på dosan) en nalle, ett kort och massor med choklad =) det var nog allt. sen kommer en till till han men den får han sen =)






har även varit och ätit på gästhuset. så gott, Lukas var hos martins föräldrar, hade gått jätte bra, han låg och sov när vi kom dit, hon sa att han är ju så snäll, vi la han och sen efter 5 min så sov han, inte ett ljud, bara pratat och sådant, är skönt att Höra =)





han har ju varit lite blyg och sådant, så var lite orolig, men han hade haft så roligt. oroar nog mej ganska mycket i onödan, dom har ju varit barnvakt sedan lukas var 3-4 månader.








neh nu ska jag se vad martin hittar på. ha en underbar kväll

Inga kommentarer: