fredag 27 februari 2009

så nu är allt lite bättre. och lukas har fått sin tand. antagligen därför han inte velat äta på ett tag och var så jobbig häromdagen. men jag såg inget och kände ingen tand igår, så jag trodde att det var något annat, men idag kände jag en liten vass sak. så nu mår både jag och han bättre, var även rejält svullen i tandköttet där uppe, så kommer nog snart där me verkar det som, hoppas vetkligen inte han är så igen så han skriker hela dagen. uscha inte roligt. så tycker jag så synd om han, eftersom jag inte fatta att det var en tand. men ser man inget och känner inget så tror man det är något annat =P

idag har va varit på besök på dom 2 stycken dagis som finns i fritsla. båda var mysiga. men va mycket barn på så lite personal. ser väl ut så överallt kan jag tänka mej. lukas gick ju inte att hålla still iaf, busade mycket me dom äldre barnen på 2-4 år kanske. och han var så trött i slutet att han skratta åt allt. räckte jag la han i vagnen så efter några steg somna han. så jag gick och handla lite skulle göra spagetti och köttfärssås till mej och lukas.

blev verkligen succe för lukas älskade det, har frysit in lite ska frysa in lite mer sen.

ikväll blir det nog film kollande och lite mys, lukas sover för natten, har även varit så redig och skurat golv idag.

sen vi halv 2 kom mamma och min moster på besök. lukas blev jätte glad, han älskar verkligen att träffa folk nu. blir som en liten visp som far runt här. el är med några andra. lite jobbigt att han blir så himla glad och sprallig och lite hårdhänt. men det kommer väl gå över. visar ju att han är glad iaf =)

vägde mej igår och har gått ner 4kg sen jag vägde mej sist, och det vet jag inte när det var sist eftersom vi inte äger en våg. så nu väger jag 58kg. vägde nog 56 el nått innan jag blev gravid. kommer inte ihåg. men kommer i mina gammla byxor iaf. har ju lite bebis mage kvar. men kommer väl gå bort så småning om. så promenaderna ger resultat iaf. =)

neh det var väl denna dagen. hej svejs

Inga kommentarer: