torsdag 13 augusti 2009

stackars lilla plutten

idag var vi på dagis. allt gick bra tills han skulle ner från en soffa och bara tog ett steg rätt ut. (brukar vara väldigt duktig på att krypa ner annars) och han slog i sit huvud så illa. han grät och jag grät helt förtvivlad var jag. (tänkte för mej själv. nu har han spräckt skallen) men som alla vet så brukar det inte vara så illa. men det är första gången han verkligen slår i huvudet riktigt ordentligt. första bulan. och så var han trött oxå. så 3 bulor en stor och 2 små ett på ögonbrynet och ett lite nedan för ögat. och den stora i pannan. så han föll me pannan ner i golvet. gör ont i mej när jag tänker på det. uscha. var så rädd. tårarna bara spruta på mej. lukas fick kallt papper till pannan och jag till tårarna =)

men ska hålla ett öga på han. ifall det är något. min lilla plutt. han sover nu. men hör att han skriker lite i mellan åt. så ska gå in till han snart.

Inga kommentarer: