söndag 16 augusti 2009

Sjuk???

igår sov jag mer eller mindre hela dagen. och kunde ju inte somna förrän halv 3. så kollade film.

idag har jag känt mej dålig. även sovit på dagen idag me. ont i halsen. snuvig och supervarm. men ingen feber. så får se hur det ser ut imon.

ska ju till dagis och sedan till jobbet en sväng och skriva lite papper och lämna lite kontouppgifter osv. så hoppas att det inte blir sämre.

är ju inte sjuk speciellt mycket. men jobbigt ändå. särskilt när man har barn. har inte världens bästa tålamod idag. + första dagen i den röda fina månaden. så jag är en riktigt Bitch just nu. vet inte hur många gånger jag sagt förlåt till Martin =P

så idag blir det hemmagjorda hamburgare och godiskväll. orkar inte städa eller göra något. jo satt igång diskmaskinen har jag gjort. men sen får det va.

trevlig kväll på er

2 kommentarer:

Malin sa...

haha jag blir med som en bitch.. ;) men jag blir ju sur tom dagarna före haha så nu är jag en riktigt häxa jag med hemma ;) stackars man och barn.. speciellt barnen som inte förstår hehe ;)

Karin sa...

ja jag känner mej så kass, blir så irriterad på lukas för det minsta lilla. men försöker verkligen tänka mej för. + att jag är sjuk me. så kunde inte komma mer olägligt. =P