fredag 14 augusti 2009

har gått super

idag vakna jag och mådde så illa och var så yr. antagligen för att jag var nervös. somna vi halv 10 igår. så var inga problem att komma upp


så idag har jag jobbat från 9-18 och har gått jätte bra. har även stått själv i kassan ett par timmar idag. mest gått med mia. men sen med en som heter emelie och hon bor tydligen i det gråa huset bakom oss. så jag åkte med henne hem. jätte go tjej.

har jobbat riktigt bra idag tycker jag iaf. hjälp kunder. stått i kassan, städat. packat upp varor och märkt varor. ja det vanliga =P så hoppas dom ringer snart och är nöjda med mej =)

så idag när jag kom hem hade Martin och lukas städat, diskat och lagt i en maskin tvätt. =) glad jag blev mina älsklings pojkar =)

2 kommentarer:

Malin sa...

kul med jobb :) vad är d för jobb?? butik?? :)

Karin sa...

ja det är verkligen toppen =) japp butik, så var lite nervös men gick bra =)