lördag 22 augusti 2009

bihåleinflammation???

idag var vi i djurparken en kort liten sväng. var väldigt varierande väder. sen har vi varit hemma alla har sovit lite. får se om lukas sover hela natten somnade väl vi 4 eller något så hoppas det. eller så väcker jag han om en stund får se.


jag mår skit just nu. svettas och fryser, och har nog fått bihåleinflammation, har så ont i huvudet och just vid bihålorna och det typiska ont när man böjer sej ner. så varje gång jag ska lyfta lukas så får jag så ont. då är frågan ska man ringa imon eller ska man vänta och se om det går över. verkar inte som alvedon hjälper ett skit.

vet en gång när jag var mindre gick det så långt att jag började kräkas. så hoppas inte det blir så nu =P


imon ska vi på 1 års kalas till lukas kusin erik. hoppas jag kan följa med. men får se imon

har massa tvätt som ska vikas men har verkligen ingen lust. men får ta ner det så får jag vika lite då och lite då. =)

neh nu ska jag göra lite annat. hej hej

Inga kommentarer: