söndag 2 augusti 2009

ja det var här i fritsla när vi var ute och gick så fick jag se en Infiniti Fx någonting
aldrig sett förut väldigt fin.


ja idag har jag och lukas varit i knalle. martin fick larm och då släppte han av oss i stan få tog en lite promenad till knalle. blev lite shopping men inte speciellt mycket. har ju ingen lust att prova kläder när en sur och arg lukas skriker i vagnen. han hatar verkligen att handla. men det är väl för att han vill gå omkring.

sen har vi inte gjort mycket här hemma.


ja nästa söndag fyller jag år. får bli en köpe tårta och göra en själv. 2 kalas lördag och söndag. martin tar ledigt torsdag. eftersom han är ledig på fredag så blir det långhelg. mys mys


sitter och kollar lite tatueringar. har sådan lust att göra det igen. har kollat ett tag nu. men ska leta vidare tills jag hittar något jag vill göra. och kanske rita lite själv.

Inga kommentarer: