tisdag 11 augusti 2009

fick jobb idag =)

ja idag ringde jag till strands här nere. för läst i tidningen och hört från lina (jobbar där) att som ska ha mer personal. så hon har pratat gott om mej, så jag ringde och han fråga om jag kunde komma på intervju om 1 timme. så jag ringde hem martin.


satt och prata lite och sedan sa dom att jag kommer få jobba timmar. och dom ringer in mej senast om 2 veckor. ska bli kul att börja jobba. och hoppas att inskolningen blir klar annars så får martin ta det.

men så nervös jag är. tänk om jag sabbar alltihop. men prata me lina och hon har gett mej mycket bra tips. och tror det är tack vare henne jag fick jobbet. hon sa att hon senast idag hade pratat goda ord om mej. tack Lina =) ska bli kul att jobba ihop.


neeh nu ska vi fira lite me god mat och mys =) håll tummarna för mej

Inga kommentarer: