onsdag 16 december 2009

Totalt nerbryten

ja jag har inte sovit något ännu och klockan är halv 8.

lukas vakna halv 4 och hosta och hosta. hoppades på att han skulle somna om, men icke. så halv 5 tar jag upp han och går ner. då hostar han tills han spyr upp vitt bubbligt slem.

gjorde välling. men ville inte ha. gav han vatten men ville inte ha. så jag bröt ihop totalt och bara satt och stor lipa och skaka. vill få ett slut på det här snart.

har ingen ork, kan inte sova på nätterna, äter inte. + att jag har blivit förskyld. vill bara att han ska bli bra. är så fruktansvärt frustrerande detta. vad ska jag göra?? vad är det som är fel??

och passar ju så bra nu inför jul, har massa att fixa. massa tvätt och städning som måste göras eftersom jag inte har orkat

så inget dagis idag. får hoppas att han kan sova inatt. nu sover han. får se hur länge de blir.

vill att min plutt ska må bra.

älskar han så enormt mycket. tycker så synd om han. min lilla snuttipluttlutt

Inga kommentarer: