tisdag 1 december 2009

shopping

igår så åkte jag och lukas till min mamma.

så vi har sovit här för att jag ska ta en tripp till ullared =) så roligt hoppas på lite folk

ja inatt var de ingen rolig natt. lukas vakna vi 1 och bara skrek och skrek. han fick en festis. som han drack upp på en halv minut =P ingen välling. vet inte när han åt välling senast. fick även lite vatten. sen vi 3 la jag han i sin säng igen och han skrek en stund men sen somna han.

och jag somna väl halv 4 eller nått. så är ganska trött idag.


idag har lukas ätit. nyponsoppa(lite) sugit ur saften ur en clementin och fått en päronsplitt de är vad han har ätit.

är lite små orolig att han ska bli uttorkad. kissar och bajsar inte som han ska =/

som sjukvårdsupplysningen sa att jag måste tvinga i han mat. så funderar på att göra lite välling och ta sprutan och mata han me den. känns ju verkligen så kul att tvinga han. och hur tvingar man ett barn att äta när de inte vill?

ska han bara få äta kakor och sötsaker? är ju bra att han äter något men känns lite fel.

får hoppas att de blir bra

Inga kommentarer: