fredag 4 december 2009

kl 04:44

och jag är vaken. ovnaligt neeh. undra om man kommer ifrån att vara nattmänniska någon gång ????

kollar någon film på tven. och surfar runt lite. och funderar på de mesta. sökt lite om allt möjligt


då är fråga ska man lägga sej och sova? eller ska man göra kaffe och försöka vara uppe tills ikväll. de hade ju varit de bästa men kan bli svårt


ibland blir jag så trött på lukas. var hos min bror och hans familj. och vet ju att lukas slåss väldigt. och han kasta en napp på andrea i pannanoch hon blev så lessen. och jag känner att jag kommit till en punkt det känns som inget hjälper. anna gav mej några råd.

men sen när vi kom hem och han börja och jag röt till på samma sätt så bara han tyckte de var roligt och fortsatte. vet inte vad jag ska göra. inget funkar. växer de bort eller vad?? vet ju att han förstår så väl att de inte är ok. är lixom inte första gången. har funkat innan att säga nej inte slåss klappa fint. men funkar inte längre

"slåss" har han snart gjort i 1år. sen har de väl ändrats. innan var de när han blev glad. nu är de tvärtom.

slåss och kastar grejor gör han när:
han blir exalterad
inte får sin vilja igenom
håller fast han för att prata med han
när han inte får saker att fungera som han vill
och när jag säger till han om något.
och när han är trött


de är snart helg så gött.

Inga kommentarer: