torsdag 17 december 2009

bättre dag

idag mår jag bättre, har lite mer energi och allt känns helt underbart. förutom förskylningenn, huvudvärken och att jag inte känner någon lukt eller smak. kanske ska passa på att äta massa fisk nu då =) äter ju inte det annars

dom senaste dagarna har jag haft så långa och jobbiga nysattacker. hinner ju inte andas. hade en nyss. martin hade legat uppe och skrattat åt mej för någon dag sedan. hade gått här nere och fått nys attack efter nys attack och i mellan så svor jag hela tiden. lukas skrattar oxå åt mej när jag får dom =)


just nu sover lilla plutten.

natten har varit ganska lugn. har hostat men inte vaknat och skrikit, sen vi 5 vakna han och hosta och somna väl inte riktigt om igen. så vi 6 fick han komma upp och äta lite gröt, fil och vatten

så jag passar på att tvätta täcken och kuddarna, kände att de var dags. ska igentligen göra det oftare men glömmer av de.

Inga kommentarer: