fredag 4 september 2009

rensning

var hos hannas kompis igår på hudvårdsparty. kommer inte ihåg vad det heter. handla lite smått och gott.

sen åkte jag med hanna hem och gick igenom kläder. så nu har jag mängder med kläder. overaller massa goa kläder. fick 2 lådor så håller på med snabb tvätt på detta nu.

och jag har ju fått kläder från andra personer med. som mammas granne. har jeans ändå upp till stl 122. hitta även shorts som det stod 10år på. får väl se om jag säljer dom eller sparar. känns lite konstig att ha kläder liggandes så länge =P

men ska köpa lite nya/beg får se vad jag hittar. lite nya vinterskor och fodrade regnkläder och gummistövlar vill jag ha.

köper inga dyra saker till lukas nu. han sliter inte ut det ändå. tror inte heller han kommer krypa runt i snön.

kollar även vagn. vill sälja min stora vagn ändå haft den i 15månader. jag och lukas har verkligen älskat den. men börjar bli för stor, så kollar varje dag på blocket om det finns något roligt men inget jag fallit för.

har den andra vagnen och det är sådan skillnad att köra den. men som sagt lukas trivs väl sisådär med den.

Inga kommentarer: