måndag 21 september 2009

hmmm

igår åkte vi till djurparken. och lukas tyckte det var jätte kul att klappa getterna. han mata dom med löv oxå. =)
så han tycker det är mycket roligare nu än innan iaf

vi är fortfarande lite små sjuka. jag kollade min hals idag. för det känns som det sitter något i den och gör förjävla ont. men det var inget bara vanligt virus. hon sa iaf at ja du ser ju inte allt för fin ut i halsen så jag förstår om du har ont. jo tack

prata även om lukas förskylning varit snuvig i 2 veckor. feber lite då lite då. ingen som håller i sej utan kommer och går. men tror det börjar släppa. inte så grönt snor längre. men morgonen är jobbigast. igår hosta han så han spydde stackrn. så blir vi inte bra snart så går vi till vårdcentralen igen

jag har varit förskyld mer eller mindre över 1 månad. tur som är så har jag inte varit så trött.
men tar ändå på krafterna

Inga kommentarer: