tisdag 22 september 2009

massa kanaler

ja vi har ju bara haft gratis kanalerna innan, 1,2,4,6 och kunskapskanalen

men nu så har vi skaffat viasat och hoppas att det kommer vara bra. så allt är fixat idag, så nu har jag massa kanaler att titta på =)

lukas somna tidigt idag, har fått hosta och hade 39 graders feber innan. men fortfarande väldigt pigg. inte alls som när han är frisk, men han leker och busar runt

ibland blir jag lite smått galen på han =P

han älskar korvbröd så han fick 2st idag, och han sitter ju inte stilla utan ska gå runt och äta det, så det blir ju ett litet spår av smulor efter han, så när jag trodde han hade ätit klart, (alltså lagt i från sej brödet) så tog jag fram dammsugaren, men inte då. så jag dammsög och han tog upp brödet och gick efter mej. så ganska meningslöst, och så hände det väl 3 gånger sen gav jag fan i dammsugaren, så nu är det smulor på hela undervåningen.

sen fick han även tag i en påse tops, så det låg tops över hela nedervåningen. sen på övervåningen hitta han en toarulle som han strimla i småbitar, alltså en riktig skitunge.

Inga kommentarer: