onsdag 9 september 2009

besök hos mamma

var hos mamma från måndag till tisdag. var en samordnare som skulle komma, och då ville mamma att jag skulle vara med så det blev riktigt och så,

sen gick jag till hanna. hon har frågat många gånger om vi inte kan flytta till dalsjöfors. och nu har jag tänk efter och det kanske inte är så dumt. hmm men vi får se =P

sen hjälpte jag mamma me lite diverse saker. och lukas hade jätte kul. men har varit väldigt mammig. eller extremt. men det går väl över. sen så sprang han runt me mammas glasögon. såg så söt ut =P så ett par fick han med hem som han får leka med

och nu är han på dagis. ska ha fotografering idag. men han fick ha vanliga kläder. känns inte som någon ide att ha finare kläder. inte nu iaf. får hoppas det blir bra ändå =)


och det ser ut som ett bombnedslag här hemma. tänk att det kan se ut så när man är borta 1 dag =P men jag har verkligen ingen lust att städa. får se om jag gör det sen

Inga kommentarer: