onsdag 2 september 2009

inte skrivit på lääänge

har haft lite annat för mej. och det har väl inte hänt allt för mycket.
lukas har ändrat sej väldigt mycket. otroligt trotsig och grinig har han blivit. men jag tänker vara lika envis som han =P som härom dagen fick han försej att börja bitas. så varje gång han gjorde det satte jag ner han eller gick i från han. så han gjorde bara det 4 gånger.

men finns mycket positivt att säga. han är väldigt duktig här hemma. städar och plockar. sopar gör han med. hjälper till när man ska ta på han (oftast) som lyfta benen så det blir lättare att ta på skorna, går i byxor och blöja själv. (om man håller dom så klart) osv. finns säkert mycket mer men det jag kom på nu.

har sökt lite andra jobb, kollar även på en del utbildningar jag ska gå nästa år. dom är ju på drygt 7månader och ingen lång tid. så får se om jag ska göra 1 eller flera. fanns en del intressanta nämligen.

på dagis går det kanon. gråter inte längre när jag lämnar han, men han är inte överlycklig heller. men det kommer gå bra. nu har jag inte lika ont av att lämna han.=)

Inga kommentarer: