onsdag 28 oktober 2009

ont ont och ont

ja igår var det roligt på boxen. helt annat uppläg denna gång. boxades med en trevlig kille. kommer inte ihåg namnet. men träningsvärk har jag i armarna. så vet att man har gjort någon nytta iaf. =)

idag har vi varit och handlat lite på strands. hitta lite roliga saker.

imon ska vi till läkaren och sen så ska jag till kusin hanna på kvällen. så blir ingen bodypump =( men får köra lite hemma istället. ska nog även sova över där. så har lite saker jag ska boka om på fredag.

men ska klippa mej halv 2 och de tänker jag inte boka om för nu vill jag bli av me det slitna håret.

sen finns det en lägenhet eller den blir ledig. och vi har ju haft planer på att flytta till dalsjöfors. men vi måste bestämma oss senast fredag tror jag det var. och martin var nog inte så pigg på de. så annars blir det en annan eller så tar vi mammas sen när hon flyttar.

men förr eller senare hamnar vi nog där ändå. så mysigt ställe.

Inga kommentarer: