lördag 10 oktober 2009

bodybalance

ja igår så fick jag en plats, och det var ganska svårt och jobbigt. glömde ju av att andas hela tiden, höll andan för att va me på allt. sen så hade inte min träningsvärk sen i tisdags gått över så i vissa lägen så darrade mina ben som asplöv.

men det var väldigt avslappnande ändå. skönt efter en vecka, bara få varva ner.

imon blir det cykel på gymmet. får se om mina knän klarar det. får hoppas annars så får jag cykla lugnt.

idag så har martin åkt till ikea med alexander, han ska flytta så han ville inte gå själv på ikea.

jag och lukas har röjjt. eller som vanligt jag städar och lukas river ut. sen så diska jag och gjorde iordning köket. märkte då att lukas mer eller mindre skrek hela tiden. så jag fråga om han ville lägga sej.

då tog han sina snuttefiltar och gick till grinden. så då bar jag upp han och la han. så trött han var.

sen idag kommer mamma och anders, sen blir det ett besök hos min bror med familj. sen så blir det tacos ikväll. har längtat sååå =)

ang träning ser redan resultat. har varken våg eller måttband, så vet inte om det är inbildning. men martin har ju sagt att jag ser smalare ut. så något måste det ju ha hänt. kan ju vara att jag går ganska mycket oxå.


igår kväll. var det ingen rolig kväll, kom hem lukas sov. kl var halv8. men sen vakna han och bara skrek och skrek, så hämte ner han och han fortsätte att skrika. märkte ju när jag hämta han på dagis att han inte var sej lik. så jag gick och la han igen. sov kanske 20min, sen börja han skrika igen, och jag tog ner han. men fortsatte. gjorde välling. men fortsatte att skrika. masserade hans mage och la han till rätta jämte mej, då slappna han av lite.

men kunde inte riktigt sova. och jag tänkte vad är det här?? aldrig sett han sådan. tänkte på allt han har ätit men kunde inte komma på något som kunde vara orsaken. han är ju lite småhostig och snuvig. (varit lääänge) men annars är det ju inget. men sen så låg vi och myste lite. sen när han hade lugnat sej så gick jag upp och la han igen. då efter en stunds pratande och busande somna han. så hoppas verkligen inte det händer igen

så nu ska jag börja med maten. =)

Inga kommentarer: