onsdag 7 oktober 2009

öm i kroppen

ja passet började ju 19.40 och var 1h och 10min, så var hemma någonstans efter 9

det var lättare än jag trodde, vet att kondis har jag så det är inget problem, men har inte så mycket muskler, så får bli att lyfta lite skrot ihelgen. men var rikigt tufft i slutet. men jag tog inte i allt jag orka, ska ju kunna röra mej dagen efter med =)

men jag rekomenderar verkligen det passet rikigt roligt, helt plötligt så skulle man göra 50 knäboj, och sen mitt i så skulle man göra 20 armhävningar. osv, fullt tempo hela tiden, hann ju knappt dricka i mellan. så blir det nästa vecka med. så är det någon som vill med så hojjta till. 1a gången är ju gratis.

känns lite konstigt, att inte tränat på gym under hela sitt liv så börjar man med box. =) men det gick ju bra. mina ben är som gelé idag. märker att rör jag inte på mej så blir jag stel. som efter jag lämnat plutten på dagis kände jag inte mycket. men efter att bara sitta här i någon minut och sen resa sej var tungt.

hoppas verkligen att jag får en plats på fredag.

Inga kommentarer: