lördag 17 oktober 2009

Bodypump + annat

i torsdags så var jag på bodypump. det var riktigt jobbigt pass. ont mellan skulderbladen. är ju inte så ofta man annvänder dom musklerna. men bra för hållningen. =)

men tror att det är riktigt bra. så kommer nog köra det. så box på tisdagar och bodypump på torsdagar.





igår så var jag ju på städparty. miljövänliga saker som är helt ofarliga om lukas skulle äte eller dricka något. så köpte 3 grejor. får hoppas att det är bra. =) sen åkte vi runt och crusa lite i borås alltid lika roligt.


lukas är fortfarande inte sig själv. inatt vakna han vid 4 och vi gick ner och la oss i soffan och kollade tv. efter ett par timmar med gnäll och skrik så somna han. fick väl sovit någon timme. sen vi 8 så vakna han igen. så han och martin åkte och handla lite sen så jag fick sova lite. sen somna jag yttligare ett par timmar på eftermiddagen. och lilla plutten somna redan vi 6 halv 7.


så idag har det verkligen varit en slödag. städat och tvättat lite.


ang snuttan så är det en annan som ska kolla på henne. passar nog bättre. hon har 2 barn. en på 3 år och en på 15 månader, och hon vill ha en katt som gillar att gosa. så det passar ju perfekt. finns nog ingen katt som är gosigare än snuttan. så får hoppas att det kommer gå bra.

nu ska jag äte lite mer godis. mmm så gott det är =)

Inga kommentarer: