onsdag 8 april 2009

inte skrivit på länge

vet att det var någon dag sedan. men det har hänt så mycket och jag har mått piss. så jag och lukas åkte till mamma och har "bott" här sedan i måndags.

har fått tänka ut och vila lite. så nu känns allt mycket bättre. var väl martins mamma som fick "bägaren" att rinna över. hon är lite speciell. och vi går inte alltid så bra ihop.

men nu vill jag inte åka hem, för tänk om det blir samma sak igen, och det vill jag verkligen inte. men jag och martin har pratat om hur vi ska göra för att det inte ska bli såhär. och jag hoppas att det hjälper.


lite roliga saker då. i fredag var vi på bilträff och sedan upp till viared och kolla på race. var en dodge ram som vann över allt. uscha vad jag vill ha en sådan. har velat det i många år. såå fina.

och på fredag åker vi till elmia, hoppas det blir lika roligt som förra året. =)
jipi


och anna ligger på förlossningen, hoppas verkligen det sätter igång snart. måste vara jätte jobbigt. Lycka till anna och magnus.

Inga kommentarer: