tisdag 28 april 2009

besök

idag har vi varit uppe hos lina, och deras barn, sebbe, dennis och jennifer.

sebbe blir 2 i år. men dom lekte jätte bra ihop. så får se om vi kan besöka dom sen när vi flyttat

sen gick vi hem och lukas fick mat. sen la jag han. och han ville inte sova. men sen la jag mej i sängen och så somna vi båda 2. sen vi 4 så vakna han och skrek något fruktansvärt. så jag tog upp han och la han jämte. och då somna han om och vaknade när martin kom hem.

något som han har börjat med är att vägra ta nappen, han bara skakar på huvudet och kniper igen. även om han vill ha den. väldigt jobbigt. så vet inte riktigt hur jag ska göra. om jag ska låta han skrika då eller om jag ska bära runt på han. för vill han inte ha den så. aja får se hur det blir.

prata me magnus idag, har varit folk där och städat, tog 7-8 timmar för dom. så borde vara fint. sen så är telefon jacket fixat.

men nu ska jag ta hand om våran gnällspik

Inga kommentarer: