måndag 20 april 2009

hejsan

skulle ladda upp lite bilder som jag har tagit. men hitta inte kameran. vet inte vart den har gömt sej =( tråkigt. får se om jag kanske hittar den imorgon.

idag har vi varit på öppnis. och lukas hade jätte roligt. lekte me en äldre kille. vet inte namnet =P
sen somna han så fort jag la han i vagnen. sötnos. sen satt vi ute en stund i solen.

råkade somna på soffan en halvtimma me =) det var superskönt iaf=)

imorgon efter jobbet åker martin och hämtar sina fälgar+ däck i halmstad. eller dom sätter på dom åt han oxå. han har velat ha det i 2år så. och våra gubbfälgar är inte så snygga. så får väl hoppas att det blir bra. för vi har haft väldigt delade meningar om vad vi ska ha. och jag gav mej till slut =P

imorgon blir det väl öppnis. och sen ska jag nog röjja och städa lite utanför.

men nu blir det tv. hej svejs

Inga kommentarer: