fredag 3 april 2009

idag fick martin komma hem tidigt för jag mådde inte bra. så fort jag ställde mej upp så höll jag på att spy och trilla om kull. och lukas bara skrek vad man än gjorde (3st tänder på gång) så jag kände att detta kommer inte att gå. så vid 9 kom martin hem och tog hand om lukas. jag åt och fick i mej lite dricka. sen på eftermiddagen mådde jag bättre. antar att jag får skylla mej själv, inte sovit eller ätit som jag ska den senaste tiden, blir lätt så när man inte mår bra psykist och är stressad.


så dom gick till öppna föskolan medans jag log och vila ut. så idag har det bara varit lugnt. lukas har fått vara hos farmor och farfar nu på kvällen, så jag och martin gjorde hemmagjorda hamburgare och kollade en film och myste. var skönt att varva ner lite för en gångs skull. och släppa allt. har haft problem med det. även om jag inte släppte allt. när han är borta saknar man han så mycket. lilla plutten =)



ang lukas tänder så var han blodig i munnen innan idag. vet inte vad det berode på. men såg inte direkt något sår. 3st i över käken är på väg ut. stackars liten.



så nu ska jag röjja upp och städa vidare så det blir klart.



jo bytte även blinkers idag så fint det blev. skönt att få det ur världen. sen var även jimmy här hade besiktigat sin bmw. gick ej igenom. =( skulle tagit den till elmia men jennys pappa och lillasyster ska med så då kan dom inte ta den.
lite bilder på jimmy skönhet =)

Inga kommentarer: