torsdag 2 april 2009

idag har vi inte gjort så mycket. lukas har fått leka ute för första gången, satt stilla i 20min innan han ville leka =) sen kröp han runt och pilla me saker.

jag kratta löv och rensa lite. såg även att en mobergs bil åkte förbi, så lite senare kom en av anders döttrar och hennes kille och krattade upp resten och gjorde fint. men dom tog inte andra sidan av huset. jaja hehe lite roligt tycker jag. men det såg förjävligt ut me alla löv över allt.

har även bakat kladdkaka. så tog en bit me vispad grädde. och jag tycker inte det är gott längre. mår bara illa av det. lika så me pizza och annan skitmat. mår bara illa av att äta det. så sådan mat blir väldigt sällan nu förtiden.

imorgon blir det öppnis igen. men kommer nog gå på onsdagar med. bara det inte är lika mycket folk som förra gången.


jaja nu ska jag kolla lite tv. natti natti

Inga kommentarer: